Η μέση της Jessica

Θυμάστε την κοκκινομάλλα sexy Jessica Rabbit με την μέση δαχτυλίδι, στην ταινία'' Ποιός παγίδεψε τον Roger Rabbit; Σ' αυτό το θαυμάσιο cartoon θέλησε να μοιάσει το 27χρονο fetish model, Kelly Lee Dekay και έκανε τη μέση της 40 εκατοστά !
 Πώς κατόρθωσε να γίνει Jessica; Δείτε τη συνέχεια και το video

Το όνειρο της Kelly είναι  να μπορεί να μεταμορφώνεται παίρνοντας την εξωτερική μορφή των αγαπημένων της ηρώων κόμικ όπως η Storm της Marvel.
Η Kelly με τη βοήθεια ειδικού κορσέ, για να αποκτήσει τις επιθυμητές διαστάσεις, σκληρή εξάσκηση και μετά από επτά χρόνικατόρθωσε να κάνει το όνειρό της πραγματικότητα.

Όπως δήλωσε πρόσφατα στην εφημερίδα  Sun, πριν 7 χρόνια η μέση της είχε περίμετρο 76 εκατοστών.

 "Πολλοί λένε ότι δεν φαίνομαι φυσική και συνηθισμένη.Κοιτάζοντας με, πείτε μου. Τι είναι συνηθισμένο και φυσικό πάνω μου; Δεν είναι η πρόθεση μου να δείχνω σαν τις υπόλοιπες γυναίκες. Ό,τι έκανα, το έκανα για μένα και για κανέναν άλλο. Είμαι ικανοποιημένη με τον εαυτό μου.
Μεγαλώνοντας έμαθα να αγαπώ την υπερβολή στο στυλ, καθώς και τα όμορφα κοστούμια των χαρακτήρων κόμικ. Όαν ήμουν μικρή, ήμουν πολύ ντροπαλή και μου άρεσε ο τρόπος που απεικονίζονταν αυτοί οι χαρακτήρες. Ο κορσές, βέβαια, με περιορίζει στο να ανεβαίνω σκάλες και να σηκώνω βαριά αντικείμενα..είναι λίγο επικίνδυνο όλο αυτό"


















Αν δεν έχετε δει την ταινία, δείτε τη. Αξίζει! Δείτε περισσότερα  ΕΔΩ

GOTN
11/11/2014
SHARE

  • dribbble
  • twitter
  • pinterest
  • behance
  • instagram
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

**Το tgotn.blogspot.gr έχει ανοιχτά τα σχόλια για τους αναγνώστες της σελίδας για να μπορούν να εκφράζουν τις απόψεις τους για τα θέματα που διαβάζουν. Ωστόσο παρακαλούμε τα σχόλια να μην είναι υβριστικά, να έχουν νόημα, να είναι γραμμένα στην Ελληνική ή την Αγγλική και φυσικά να μην είναι στα greeklish.
**Αυτονόητο είναι το γεγονός ότι τα άρθρα που δημοσιεύονται στο blog δεν αντιπροσωπεύουν πάντα την γνώμη μας.